Men nu något roligt!

Det är jätteskönt att de konstiga sammanträffandena som jag nämnde i förra inlägget är ganska vanliga!

Just nu är jag hemma hos min pappa, hans data är keffolito, men eftersom mitt nya mission är att blogga dagligen så blir det ett kort inlägg...


Dagen började bra. Jag kände mig utsövd och hade inte haft så många mardrömar under natten. Jag sover på en extrasäng i min mammas rum pga av att jag ofta får panikångest när jag är ensam.

Inatt vaknade jag inte en enda gång av det!


På förmiddagen pratade jag med Nicklas. Minns inte när vi sågs senast, kanske får att han inte är lika trasig längre?

Det är som om att jag söker mig till tilltrasslade människor, och kämpar för att reda ut dem. När de mår bättre vill de gå vidare, och jag spejar efter nästa snårig individ.


Det regnar förödmjukelser kring mig.


Men nu något roligt: Googlade på Elsie bildsök och fann dessa . :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.



Din blogg är verkligen fin, du skriver jättebra!

Ta hadn om dig och fortsätt kämpa mot det friska.

Varma kramar.

2009-03-02 @ 20:10:05
URL: http://smileforalife.blogg.se/
Postat av: Lissie

Jaså, du tjuvläser min blogg? ;) Haha ingen fara! Hittade precis till din, du skriver så fint.



Visst har du rätt, man får hata anorexin tillsammans. Ibland går det bra, ibland inte. Ni får kämpa på iallafall, det är det enda rätta. Många kramar

2009-03-03 @ 10:04:01
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: Don't mind me

Hej! Har funderat lite mer på Idun, men vet inte riktigt om jag är mogen för det. Skadar ju i och för sig inte att ställa sig i kö, så ska ta upp saken med J nästa gång.



Konstigt att du inte hört någonting mer om den nya avdelningen. När har du nästa tid på SCÄ? Eller ska de höra av sig till dig? Jag har svart hår BTW :)

2009-03-03 @ 20:05:16
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Postat av: Tjelsi

Ramlade in här lite random... bra och intressant blogg du har! ^^

2009-03-08 @ 15:02:31
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Emma

Jag vill minnas att du skrev till mig tidigare att du hade varit nykter i tre månader i höstas, och sedan fallit tillbaka. Det är precis det som hänt mig nu. Tre månader höll jag mig nykter, sen har det bara rasat utför under den här senaste månaden.

Jag får börja om från scratch igen, så nu är jag inne på min andra dag av nykterhet..

Varför kan inte någon finna ett botemedel mot alkoholism?

Hoppas allt är väl med dig. Kram

2009-04-01 @ 10:58:08
URL: http://metrobloggen.se/lamia
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-03 @ 21:27:59
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: aurora

vilken fantastisk blogg du har!

anorexi är en vidrig sjukdom. jag har haft ätstörningar i flera år men är frisk nu och jag vet vilket helvete det är. starkt av dig att kämpa. jag skickar all styrka och friskhetstankar jag har till dig.

2009-04-06 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0