Renoverar!! Följ med!!


(1st en liten parentes:, Anna, "lunchgruppsAnna", jag HAR INTE DIN MAIL! Skriv igen!!)

Hallå,

som ni märkt har jag slutat blogga. Det är mycket jag slutar med - som tur är faktiskt om jag får säga det själv ;)
Du som vill följa med på nya bloggen kan maila på [email protected]
Eller skriv en liten kommentar, gärna med din bloggadress också så jag vet vem du är.

PS,
Här nedan är en bild där jag idag slänger de gamla anorexikläderna FÖR GOTT. Jag råder andra som tillfrisknat att göra samma sak, annars har man alltid en ursäkt att gå ner i vikt igen.
Och försök att tänka "jag har LYCKATS gå upp" i stället för att tänka "nej inte ett kg till, nåja jag måste ju, suck och fy väga över trettisju".
Vare sig du går upp i vikt frivilligt, med tvång eller pga av du "överäter" så är det av goodolito!

KRAM, Elsie

Hejdå AnaSizedClothes! Mohaha!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Kallar du dig frisk? Du kanske har gått upp något kilo (?) men du är ju knappast "tillfrisknad".



För att kalla sig frisk ska man ha ett NORMALT BMI!.



Fet chans att du har det.

2009-08-29 @ 15:59:03
Postat av: Anneli



U GO GRRL!



Vill gärna ha nya bloggadressen.

2009-08-30 @ 20:37:49
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack för din kommentar gumman! Ja jag antar att jag mår ganska bra just nu :) Varför ska du till 78:an snart? Vart bor du nu? Jag vill jätte gärna följa din nya blogg om jag får!



Ta hand om dig även om det e svårt. Tänker på dig gumman.



Mååånga styrke kramar!

2009-08-31 @ 09:36:46
URL: http://theangelgirl.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej. Vill gärna ha din nya blogg!

2009-09-01 @ 16:12:27
Postat av: Mia

Elsie fina skit i Mirja puckot!!



glad, glad, skuttar runt

Har saknat dig som f.n och mer än så och ja jag vill fika!!! Du måste berätta vad som hänt ju =)

Älskar dig vännen!

kramar om

Postat av: Mirja

Skit inte i mig.

Lyssna.

Du är fortfarande sjuk.

Låtsas inte att du är frisk.

Du och dina anorexipolare ljuger för anddra OCH FÖR ER SJ'LVA!



Det gäller inte bara dej utan även "MIA!"

2009-09-08 @ 11:13:53
Postat av: cillan

hej elsie! jag kikar in här lite då och då för att se vad som hänt... jag vill gärna kunna läsa din nya blogg också.

kram cillan

2009-09-16 @ 22:25:27
URL: http://ceciliamayemelie.blogspot.com/
Postat av: sassie

du är en true inspiration! grattis och fortsätt kämpa. jag vill gärna fortsätta läsa din blogg, för du skriver finast.

2009-09-27 @ 14:17:29
Postat av: elina

får jag följa din nya blogg?

kram e

2009-10-28 @ 16:35:01
URL: http://trasselflikka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0